1 Mart 2010 Pazartesi

KURDELE NAKIŞI HAVLULAR

MERHABA,ben boş duramayanlardanım,her dakikamı değerlendirmek istiyorum. yaptığım elişleri migrenimi azdırsada duramıyorum. en fazla 1 saat boş durabiliyorum ve tabi oğluşumuda ihmal etmiyorum:)
arada nefes almak için kendimi mutfağa atıp tatlı şeylerle rahatlatıyorum.bu blogumda kurdele nakışı ve yaptığım elişlerini elimden geldiğince anlatmaya çalışıcam.
 
 bu havlumu  ,dalllar boru boncuk , sarmaşıklar iğne ardı .orta çiçeği karafil kurdele ilekenardaki çiçeklerde düz batım ve ortasından organze kurdele ile işlendi .çiçeklerin ortasına tohumları kurdele iğnesi ile çekerek yaptım ve ufak detaylarla süsledim.
  
 bu havlumu pırlanta 3 dergisinden renkleri değiştirerek işledim.dalları 7mm kurdele ile kurdeleyi döndererek diktim,yaprakları ters batım yaparakdipten uçadoğru işledim,orjinal desende dalalrda boncuk ve inciler vardı ben mayıs gülleri yaptım ,orta çiçeği 2 mt nevrür kurdeleyi büzerek diktim ve tohumları kurdele iğnesiyle çektikten sonra arkada dikerek sağlamlaştırdım.

bu havlum ilk öğrenciliğim:) dalları düğüm işi ,yapraklarda biraz brezilya nakışı ve düz batım,çiçeklerters batım ortalarınada tohum işi .
bundan sonraki zamanlarda yapım aşamalrınıda  foğraflayıp , meraklılarına yardımcı olmak niyetindeyim (keremden fırsat buldukca :) şuan uyuyor)
umarım niyetlerim gerçekleşir:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...