17 Mart 2010 Çarşamba

YARATICI BLOGGER ÖDÜLÜMMMM

ÇOOOOOOOK TEŞEKKÜRLER,
beni bu ödüle layık gören arkadaşım marifetli cadı
bende kendimden bahsetmeyi çok beceremem.ama çenem düştümü durmazz daha:)
bence blog hazırlamaya emek veren herkes bu ödüle layık,
BU ÖDÜL BENDEN BÜTÜN BLOGLARAAAAAA

kendimi anlatmaya gelince;
1- herşeyden önce ailem,eşim ve oğluşum gelir.
2- paylaşmayı çok severim.bu yeni aldığım bi t-shırt da olsa,öğrendiğim yeni bişeyde.herkese göstermek anlatmak isterim.
3-çok çabuk sinirlenir, çok çabuk sakinleşir, ufacık bişeyden çok mutlu olurum ve o ufacık bişeyi de çok büyütürüm:)))
4- herşeyi öğrenmeye,öğretmeye çalışırım,bana göre kimse beceriksiz değildir.öğrenmeye azimli değildir (yani bizimdeyimle üşengeçdir:))
5-boş duramam,muhakkak bişeylerle oyalanıcam veya okuyup öğrenicem.( oğluşumdan önce daha çok kitap ve dergi okurdum)
6- ne ,nasıl yapılır çok merak ederim. her zaman:)
7- veeee pastalarım yapmaya ve yemeye doyamadığım pastalarım,pastalarım ve diğer tariflerimide kurabiyem blogumda yayınlayıp paylaşmaya çalışıyorum:) herkese kocaman sevgilerrrrrrrr

2 yorum:

  1. canımcok guzel

    YanıtlaSil
  2. canım ben ayşegul herşey çok güzel diğer kurdela örnek lerinide koy örneklere ihtiyacım var oğlun çok tatlı benim için çok çok öp

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...